Vragen en opmerkingen
Heb je een vraag over AccreDidact? In onze veelgestelde vragen hieronder worden al veel vragen beantwoord.
Bekijk voor specifieke doelgroepen de veelgestelde vragen aldaar. Staat je vraag er niet bij of wil je direct contact opnemen met de klantenservice van AccreDidact? Vul dan het contactformulier in.
Abonnement
-
Ik ben net abonnee geworden, kan ik nog programma's uit vorige jaargangen krijgen?
-
Programma's uit voorgaande jaren waarvan de accreditatietermijn nog niet is verlopen, zijn verkrijgbaar in de webwinkel.
-
Je abonneert je voor een (lopend) kalenderjaar op een vaststaand aantal nascholingen van AccreDidact. Word je bijvoorbeeld in juni abonnee, dan krijg je direct de eerder in dat jaar verschenen modules toegestuurd en kun je de bijbehorende toetsen maken. Ieder volgend programma ontvang je op het moment van verschijnen.
-
Uiteraard, dit kan via de pagina abonnement. Je ontvangt daarna op korte termijn de eerder uitgekomen programma's binnen de jaargang (of het eerste deel zodra het verschijnt).
-
Hoe snel na mijn abonneren kan ik beginnen aan de nascholing(en)?
-
Binnen enkele werkdagen ontvang je de eerder verschenen programma's van het lopende jaar (of het eerste deel zodra het verschijnt).
-
Ook vanuit het buitenland ben je van harte welkom als abonnee bij AccreDidact. We vragen naast het abonnementsgeld een bijdrage in de administratie- en verzendkosten van € 25,- (binnen Europa) of € 37,50 (buiten Europa).
-
Is het mogelijk een collectief abonnement af te sluiten voor onze praktijk of afdeling?
-
Dit is zeker mogelijk en kan een interessante collectieve korting opleveren. Neem voor een offerte contact op met onze klantenservice (info@accredidact.nl).
-
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen of mijn abonnement opzeggen?
-
Adreswijzigingen kun je doorgeven door in te loggen en je gegevens aan te passen via Profiel wijzigen (onder Mijn Dossier).
Zonder bericht wordt je abonnement na een jaar automatisch verlengd. Het abonnementsjaar is gelijk aan een kalenderjaar. Je kunt je abonnement voor een volgend jaar schriftelijk opzeggen tot uiterlijk 1 november van het lopende kalenderjaar: dit kan per e-mail naar info@accredidact.nl of schriftelijk naar AccreDidact, Postbus 24028, 3502 MA Utrecht. Binnen twee werkweken ontvang je een bevestiging van je opzegging.
Programma's
-
Kan ik op een later moment verdergaan met een eLearning of toets?
-
Zeker, je kunt op elk moment stoppen en laten weer vanaf hetzelfde punt verdergaan. Nadat je opnieuw bent ingelogd, kun je de afgebroken eLearning of toets vervolgen waar je gebleven was.
-
Gegevens over individuele deelnames en scores worden op geen enkele wijze aan derden vertrekt. Binnen GAIA/PE-online/KABIZ wordt alleen doorgegeven dat je de eindtoets van een bepaalde eLearning met goed gevolg hebt afgelegd.
Webwinkel
-
Je hebt direct na aanschaf toegang tot een eLearning. Heb je een nascholing in de bekende AccreDidact-combinatie 'eLearning en papieren naslagwerk' besteld, dan wordt de papieren versie doorgaans binnen 3 werkdagen bezorgd door PostNL.
-
Op welke manier kan ik mijn bestelling in de webwinkel betalen?
-
Ben je AccreDidact-abonnee, dan kun je kiezen om een factuur te ontvangen of direct te betalen, via iDeal of met creditcard (5% toeslag). Als je geen abonnee bent, betaal je in de webwinkel met iDeal of creditcard (5% toeslag).
-
Zijn er verzendkosten als ik ook de schriftelijke nascholing bestel?
-
De prijzen in de webwinkel zijn voor Nederland, België en Duitsland inclusief verzendkosten en 'inclusief' 0% btw.
-
Voor abonnees gelden in de webwinkel inderdaad gereduceerde prijzen. De kortingsprijs wordt zichtbaar zodra je als abonnee ingelogd bent.
-
Ik wil graag bestellen voor meer dan één persoon of beroepsgroep. Kan dat?
-
Uiteraard zijn meerdere programma's te bestellen voor collega's of medewerkers. De webwinkel is ingericht op direct, persoonlijk bestellen en nascholen, maar we helpen uiteraard ook graag met een samengestelde bestelling! Laat ons je wensen weten via info@accredidact.nl of 030-63 55 054.
-
Kan ik een AccreDidact-programma bestellen voor een andere beroepsgroep dan waar ik zelf toe behoor?
-
Het is mogelijk om uit interesse een nascholing van een andere beroepsgroep te maken. Als je het gewenste programma in onze webwinkel bestelt, komt het vanzelf in je nascholingsoverzicht terecht. Na het succesvol afronden van de eindtoets bij dit programma kun je de opmerking over het niet kunnen toevoegen van de nascholingspunten negeren.
Als je beroepsvereniging deelneemt aan de KNMG-pilot nascholing buiten het eigen vakgebied, tellen 'vreemde' punten behaald voor 1 mei 2016 bovendien mee voor je herregistratie. Je kunt het gewenste programma bestellen in onze webwinkel. Na voltooiing van het programma (en de toets) komen de punten in je GAIA-dossier terecht.
-
Ik ben nog niet bekend bij AccreDidact, kan ik toch een nascholing kopen?
-
Ja, dit is mogelijk. Heb je nog niet eerder bij AccreDidact besteld, dan sluit je de eerste bestelling af met je gebruiksgegevens. Met de inloggegevens die daarbij horen, kun je vervolgens in je nascholingsoverzicht (onder Mijn dossier) bij de eLearning. Bij een volgende bestelling kun je direct inloggen in de winkel.
-
Ja, dat kan. In onze webwinkel kun je kiezen voor een abonnement, een los programma (eLearning + papieren naslagwerk) of alleen de eLearning.
Overig
-
Redactie en uitgever garanderen volledige redactionele onafhankelijkheid. Geen van de onderdelen van de website of programma's wordt gesponsord door derden.
-
Is AccreDidact geregistreerd in het CRKBO en zijn de kosten dus vrijgesteld van BTW?
-
Ja, AccreDidact is aangesloten bij het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO); dat betekent dat we onze nascholing tegen 0% btw kunnen blijven aanbieden!
-
Kan ik de kosten van mijn abonnement van de belasting aftrekken als beroeps-/scholingskosten?
-
Dit is inderdaad voor 100% mogelijk als je vrijgevestigd bent. Ben je in loondienst, dan kun je bij je werkgever informeren naar het scholingsbudget.
-
Onze klantenservice helpt je in alle gevallen graag verder. Heb je onverhoopt toch een klacht? Dan kun je gebruik maken van onze klachtenregeling.